我啊...在异族,特别是黑的,很有市场 ==

不用吹水,放电,自然会有黑人跟我搭讪。

譬如今天啦...当我搭火车时,无端端一个黑人走过来和我说 :" hey beautiful gal. u r so cute.''

我的反应?我回眸一笑, thank you 一声,然后带上我的iPod, 装作听不到他接下来的对话,过后丕 !!!

我真的真的真的真的对黑人毫无兴趣!!!!!

拜托...我要白的! 白的! 不是黑的!

 

i wish i can bottle up my charms towards blacks and sell it off to all single ladies who don mind to have blacks as lover larh !!

i believe dat, i can earn alot, if i can bottle my charms up.

arrow
arrow
    全站熱搜

    wcyan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()