YAY~! finally watched batmannnn.

it's nice la...
but too long for me ><
if it can be shorter, i think it will be even better =D
and it's a bit violent. not ngam little kids luhhhhhh.esp when harvey dent lost his half face. wad dak laaa.

*

then v have dinner at Prince bistro ><
and accidentally i become 鸳鸯奶茶小姐。*汗‘ing*
然后,每一样食物我都要参的.lolx.
那个服务生也很配合我,差点儿拿我的罗宋汤参蘑菇汤了 ><“
过后,我点了 “卡门“ 来听。可惜,那个唱歌的人不会唱。浪费。

*
假期
觉得自己在浪费时间
每天都睡到很迟。不然就出去浦。嘻嘻。
可是
上课的时候
又恨不得快一点儿放假,可以好好休息
人啊,就是这么贪得无厌 ><"

不行
我得好好计划我的假期
要过的充实一点
至少
不要睡那么多
arrow
arrow
    全站熱搜

    wcyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()